BOBBY – IN LOVE Şarkı Sözleri + Çeviri


BOBBY (iKON) – IN LOVE

Albüm: LOVE AND FALL
Sözler: BOBBY
Besteleyen: BOBBY, CHOICE37
Aranjman: CHOICE37
Çıkış tarihi: 2017.09.14

HANGUL

U never knew how I feel baby
When u kissed me u driving me crazy
Oh u made my life complete
Oh yes u do
Oh yes u do my baby girl my baby
니 곁에 있을 때 세상은
가끔 내게 노랠 들려줘
비록 내가 널 아프게 해도
절대 그녀의 손 놓지 말고
Just let her keep on realize dat
Dat ur in love dat ur in love
Dat ur in love dat ur in love
Baby I’m in love
두 번 다시는 내게 찾아오지 않을 것만 같은
그런 I’m in love yes I’m in love with u
니 곁에 가끔은 독이 돼
널 힘들게 할지도 몰라 Baby
But 시간 지나서 돌아 볼 때
니가 웃고 있길 바래 My baby
아무도 못 했던 마지막을 내가 지켜줄 수 있게
So come and take my hand
내가 잡을게
너가 쓰러지려 할 때
어깨가 돼
잠시 쉬어 갈 수 있게
같이 걸을게
아무도 없을 때
너의 손을 놓지 않고 계속 말해줄게
Baby I’m in love with u
Dat I’m in love dat I’m in love
Dat I’m in love dat I’m in love
Baby I’m in love
(For real)
두 번 다시는 내게 찾아오지 않을 것만 같은
그런 I’m in love yes I’m in love with u
부족한 거 잘 알아
너에게 실수를 반복해
But I just wanna let u know
Dat I am just young and Imma fool
지금 이 시간 너에게 만족을 주지 못한 걸
난 알고 있어 Little baby
But take a little time for u only one
알잖아 baby in I’m love with u
I’m in love
I’m in love
Girl I’m in love
I’m in love
Just come on and share ur love
두 번 다시는 내게 찾아오지 않을 것만 같은
그런 I’m in love yes I’m in love with u

TÜRKÇE ÇEVİRİ

Nasıl hissettiğimi hiç bilmedin bebeğim
Beni öptüğünde çılgına dönüyorum
Oh sen hayatımı tamamladın
Oh evet yapıyorsun
Oh evet yapıyorsun bebeğim, bebeğim

Yanındayken
Dünya benim için bir şarkı çalar bazen
Seni incitsem bile
Elini hiç bırakmadan
Sadece onun farkında olmasını sağla

Aşık olduğunun, aşık olduğunun
Aşık olduğunun, aşık olduğunun
Bebeğim ben aşığım
Bir daha hiç yaşayamayacağım bir aşk
Aşığım evet, sana aşığım

Bazen sana zehirim
Sana zor zamanlar yaşatabilirim bebeğim
Ama zaman geçtikten sonra dönüp bakınca
Umarım gülümsersin, bebeğim
Kimsenin olmadığı sonun olabilmem için
Öyleyse gel elimi tut

Sana tutunacağım
Yıkılmak üzere olduğunda
Omzun olacağım
Dinlenebilesin diye
Seninle beraber yürüyeceğim
Kimse olmadığında
Elini bırakmayacağım
Sana söyleyip duracağım
Bebeğim sana aşığım
Aşığım, aşığım

Aşığım, aşığım
Bebeğim ben aşığım
(gerçekten)
Bir daha hiç yaşayamayacağım bir aşk
Aşığım evet, sana aşığım

Biliyorum hala çoğu şeyde yetersizim
Hatalar yapıp duruyorum
Ama senin bilmeni isterim ki
Ben genç ve aptalım
Seni şuan tatmin edemiyorum biliyorum
Küçük bebeğim
Ama kendine biraz zaman ayır biricik
Biliyorsun bebeğim sana aşığım

Aşığım
Asığım
Sevgilim aşığım
Aşığım
Hadi gel ve aşkını paylaş
Bir daha hiç yaşayamayacağım bir aşk
Aşığım evet, sana aşığım





Korece: Music Naver







Yorumlar

Popüler Yayınlar